onsdag 16. november 2011

Luke nr.42 Retro festvimpler!


Hei folkens! På søndag fyller sønnen min Filip 2 år, og i den anledningen har vi invitert familien på bursdagsfest. Dere som følger med vet at jeg elsker å pynte bursdagsbord, og det skal jeg gjøre på søndag også :O) De neste dagene kommer jeg til å skrive litt om oppladningen til festen og komme med tips og ideer til dere.
OPPGAVE: Lage en retro festvimpel.
MATERIALER: Papir med ulike retro mønster (fås kjøpt på Søstrene Grenes), lintråd, saks og lim.
LØSNING: Brett retroarkene i to og klipp mange trekanter som du skal legge rundt lintråden og lime fast. Bruk mange forskjellige farger og mønster for å skape en festelig og leken stil :O) Remsen med vimplene kan brukes som dekor over inngangen, som bordpynt, lampedekor eller som veggpynt. 
I morgen skal jeg lage serviettringer som gjestene kan få med seg hjem fra festen, så ta en titt innom bloggen dersom du er nysgjerrig på hvordan jeg løser det. Kos dere massevis til vi sees igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar