lørdag 26. november 2011

Luke nr. 52 Enkel hjertepynt

Endelig helg og familietid! I dag var jeg og min lille familie på julemarked på Bærumsverk. Dersom dere  ikke bor så langt unna anbefaler jeg en tur dit. Guttene hoppet i høyet, satt på med hest og slede, vi spiste verden beste sveler, så på en fantastisk glassblåser og lyttet til søt julemusikk fra både pikekor og orkester. Se link: http://www.baerumsverk.no/ Etter en hel dag ute i det fine været sovnet jeg pladask på sofaen selv om leken til guttene utartet seg som rene verdenskrigen i bakgrunnen ;O) Litt døsig fant jeg ut at dagens oppgave måtte bli noe med julen å gjøre nå som jeg hadde fått så mange inntrykk på julemarkedet. Jeg formet tykk ståltråd til en enkel hjertform. Deretter snurret jeg lintråd rundt hjertet og knøt en søt sløyfe av blondbånd på toppen. Håper dere nyter helgen like mye som meg og at dere får litt tid til hybbyaktiviteter. Vi sees i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar