torsdag 3. november 2011

Luke nr. 29 Pynte et fargerikt festbord :O)

I dag har jeg bursdag og har invitert familien på snitter og kakefest. Ved slike anledninger elsker jeg å pynte litt ekstra i huset. I dag har jeg valgt å pynte bordet i skikkelig jentebursdagsstil med glanbilder, roser og rosa lys ;O) Jeg brukte glansbilder som bordkort ved å skrive navnet bak. Det fungerer best i små selskap der det ikke gjør noe om man må lete litt ekstre etter plassen sin ;O) Det morsomme med det er at du kan finne glansbilder som passer ekstra godt til personen... et engleglans til prinsesse Martha Louise eller en fotballspiller til John Carew ;O) Håper du har fått noen ideer til festen og at du koser deg med bloggen min. I LOVE YOU! Klem fra bursdagsbarnet :O)

2 kommentarer:

  1. Søren at jeg ikke er familie lenger ass!!!! ;) Gratulerer masse med dagen "sister"!!!!! Miss u!

    SvarSlett
  2. You are family to me safarisister ;O)

    SvarSlett