onsdag 12. oktober 2011

Luke nr.7 Heklet skilpadde







Hekle leke for de aller minste og de aller største ;O) Jeg håper forresten at dere kan lese oppskriften slik at dere kan lage lik.
OPPGAVE: Hekle skilpaddeleke til barna.
MATERIALER: Garn, vatt, bjeller og heklenål som passer til tykkelsen på garnet. 
METODE: Hekle etter oppskriften og sy/hekle sammen de ulike delene. Putt vatt og bjeller inne i skilpadden før du syr/hekler igjen. 
Dette er koselige gaver til venninder som akkurat har fått barn eller til dine egne trollunger ;O) Dessuten er de dekorative på barnerommet i tillegg. Kos dere med hekling i høst!

2 kommentarer:

  1. Så inmari fin den ble :)
    Jeg kan ikke hekle engang, MEN du inspirerte meg til å sette i gang med litt kreative sysler, så her er det blitt produsert julegaver som telys-lykter og penneholdere :)

    SvarSlett
  2. Det gleder meg virkelig å høre :O) Jeg kan lære deg å hekle en kveld. Er ikke så vanskelig som det ser ut. Kan starte med noe enkelt. Klem

    SvarSlett