søndag 16. oktober 2011

Luke nr.11 Konglepynt



Når helgen kommer er det koselig å finne på noe kreativt og morsomt sammen med barna. Mine barn er 4 og snart 2 år så det er viktig å finne på aktiviteter som de mestrer og synes er morsomt å være med på. I dag har vi vært på konglejakt i nabolaget for deretter å male på dem. Dette er stor stas og blir skikkelig dekorativt i en trebolle.
OPPGAVE: Male kongledekor
MATERIALER: Kongler, hvit interiørmaling og pensler.
METODE: Plukk kongler og mal på. Husk å la konglene tørke godt før du bruker dem, for interiørmaling sitter ganske godt fast. 
Ha en fortsatt koselig helg og følg med videre på bloggen min, for jeg har massevis av ideer i hodet som jeg gleder meg til å sette i gang med :O) La deg inspirere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar