mandag 14. november 2011

Luke nr. 40 Diggitalt Mood board

Halvveis i prosjektet mitt er det på tiden med en liten oppdatering, for mye har skjedd etter jeg startet denne bloggen:
1. Jeg har fått oppdrag som grafisk designer for en teaterskole i Oslo.
2. Jeg har fått praksisplass på Aurora Verksted. Aurora tilrettelegger varige arbeidsplasser innen kunst, design og håndverk for arbeidstakere med psykiske lidelser, psykisk utviklingshemming og fysisk utviklingshemming.
3. Jeg har fått tips om og søkt en jobb som Kreativ Tekstforfatter, og i dag ble jeg invitert til intervju!
4. Jeg har fått en kontakt i et forlag som gir ut hobbybøker, så kanskje bloggen min blir bok en vakker dag ;O)
5. Jeg har vunnet en premie fra Kremmerhuset for gode tips til hvordan de kan bli bedre innen sosiale medier!
Jeg er utrolig spent på hva de neste 40 dagene vil bringe med seg, og ikke minst om drømmejobben dukker opp snart.
OPPGAVE: Designe et diggitalt Mood board. Til dere som lurer på hva et Mood board er finner dere svar her: http://en.wikipedia.org/wiki/Mood_board
MATERIALER: Mac eller Pc og fotografier du har tatt selv.
LØSNING: Jeg har Adobe Photoshop på Macen min så jeg designer Mood boardet mitt i dette programmet. Dersom du ikke har tilgang til Photoshop kan jeg anbefale å designe digitale Mood board ved hjelp av dette nettstedet: http://www.beeclip.com/landing/free-moodboards-online?gclid=CN3YrKfhs6wCFcKCDgod8kSnHA Jeg har tenkt til å bruke Mood boardet mitt som skrivebordsbakgrunn på macen min slik at jeg blir i godt humør hver gang jeg titter innom.
Lykke til med deres eget Mood board dersom dere får lyst til å designe et selv :O)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar