torsdag 17. november 2011

Luke nr. 43 Retro serviettringer

Hei kjære leser :O) I dag har jeg vært på kurs for å bli autorisert Zumba instruktør, og det var så utrolig gøy!!!! Jeg skal tilbake i morgen også, og jeg klarer nesten ikke å vente ;O) På fredag skal jeg melde meg på vikarlisten til Elixia, så dersom du liker å trene Zumba treffer du kanskje meg på neste trening. Over til dagens kreative aktivitet... bursdagsforbredelsene til sønnen min.
OPPGAVE: Lage retro serviettringer som gjestene kan ta med hjem og bruke som julepynt om de ønsker.
MATERIALER: Gamle trehjerter, retro papir, lim, saks, skalpell, linbånd og blondebånd.
LØSNING: Først limer du papiret fast på trehjertet på den ene siden. La limet tørke før du klipper bort overflødig papir rundt hjertet. Bruk gjerne skalpell dersom du ønsker det. Gjør den samme prosessen på motsatt side av trehjertet. Lim deretter pyntebånd langs kanten av hjertet før du stikker hull til lintråden. Tre lintråden gjennom hjertet og knyt en knute slik at gjestene kan bruke hjertet som juletrepynt senere ;O) Jeg hadde også tenkt til å stemple gjestenes navn på hjertet slik at det kunne fungere som bordkort i tilleg. Jeg valgte ikke å gjøre dette, da jeg var usikker på om stemplet ville synes på det mørke og mønstrete papiret. Jeg anbefaler dere å velge lysere papir dersom dere skal bruke ideen om å lage bordkort. I morgen skal jeg sy en bursdagskrone... så håper vi sees :O) Klem og god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar