lørdag 5. november 2011

Luke nr. 31 Kortoppheng

I dag er det lørdag og guffent regnvær, så hva er vel bedre enn å kose seg inne med legobygging og kakao ;O) Har fått litt tid til dagens kreative aktivitet også...
OPPGAVE: Lage et dekorativt oppheng til bursdagskortene mine.
MATERIALE: Lintråd, mini klyper, kort, sølvkuler og krystaller.
LØSNING: Jeg bandt lintråden rundt en hylle jeg har ved spisebordet og festet den godt slik at den skulle tåle litt vekt. Deretter festet jeg kortene og sølvkulene med klyper på snoren. For å sprite opp kortopphenget mitt festet jeg roser jeg hadde fra festen litt her og der. Det er enkelt å bytte ut kortene med nye når noen andre i familien har hatt bursdag eller når julekortene strømmer på, så denne blir fast inventar hos meg ;O) Da gjenstår det bare å ønske dere en strålende lørdagkveld. Vi sees i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar