fredag 18. november 2011

Luke nr. 44 Bursdagskrone

Endelig fredag!!!! Dette er en stor dag for meg, for fra og med i dag er jeg sertifisert Zumbatrener :O) Litt om Zumba:
Zumba er inspirert av de latinske musikksjangerene cumbia, salsa, samba, merengue, reggaeton m.m. Kombinert med morsomme og enkle dansetrinn har alle det gøy på en Zumbatime, uansett form og alder. Man får brukt hele kroppen og man får en opplevelse av å være på fest i Latin Amerika! 
Dette høres vel morsom ut eller hva? Jeg oppfordrer alle som liker å bevege seg til musikk til å prøve ut Zumba :O)

Selv etter en dag med hard trening blir det litt tid til mine små og store kreative aktiviteter.
OPPGAVE: Sy en yndig bursdagskrone til sønnen min Filip som fyller 2 år.
MATERIALER: Symaskin, stoffer med ulike farger og vatt.
LØSNING: Klipp kroneform av vatten og bruk denne som mal. Klipp deretter 2 like deler av det blå stoffet. 2 tallet som skal være forran på kronen klipper du ut fra det lye stoffet. Sy 2 tallet på før du syr alle tre stoffbitene sammen med vatten i midten. Sy endene på kronen sammen med en enkel søm slik at den passer hodeformen til vedkommende som skal bruke den. Filip har lagt seg for å sove, så dere får nøye dere med bamsefar som fotomodell. Han er jo ganske søt han også da ;O) Vi sees i morgen! Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar