fredag 4. november 2011

Luke nr. 30 Dekorere lysestaker

Jeg blir så glad av å titte gjennom de gamle glansbildene mine, og jeg får stadig ideer til hvordan jeg kan bruke dem på nye måter.
OPPGAVE: Dekorere lysestaker til bursdagsbordet.
MATERIALER: Lysestaker fra MENU, telys og glansbilder.
LØSNING: Jeg har fire lysestaker fra MENU som jeg er så utrolig glad i. Det som er så fantastisk med akkurat disse er at man kan putte ulike ting inni lysestakene ettersom hva man ønsker selv. Jeg pynter dem med julekuler til jul, tallene 1. 2. 3. 4. til advent (og vips så har du en adventsstake ;O), dødningehoder til Halloween, små kyllinger til påske og høstblader til høsttakkefesten.
I går hadde jeg bursdag, og da valgte jeg å pynte lysestakene med nydelige engleglansbilder. De passet perfekt til bordet jeg dekorerte.

En av gavene jeg fikk i går var denne superkule dørmatta. Jeg regner med at det er flere enn meg som kan kjenner seg igjen i den teksten ;O) Kom på at det ikke trenger å være så vanskelig å lage noe liknende selv dersom man har bokstavstempel. Du får kjøpt bokstavstempel på Panduro. Utfordringen blir å finne en maling som tåler vær og vind, men det får man sikkert tips om i en maleforetning vil jeg tro. Kanskje dette er noe du kan prøve :O) Lykke til!
Nå er det derimot kos for alle penga! Fredag, hvitvin(takk Alex ;O), salmalaks, Idol og restekake fra i går. Kan livet bli bedre? Håper du også får en super fredagskveld og at vi sees i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar